티스토리 뷰

반응형

 

 

Bloodstream


The Chainsmokers

 

 

 

 

 

 

 

I've been drunk three times this week
이번주에 세번이나 술을 마셔버렸어

 

Spent all my money on a fleeting moment
흘러가는 동안에 내 모든 돈을 써버렸지

 

I thought I-I-I-I-I-I can shake this off
나는 이것을 떨쳐낼 수 있을거라 생각했어

 

Now I-I-I-I-I-I can't make this stop
이제 나는 멈출 수가 없어

 

Yeah things were sweet three months ago
그래, 세달전까지만 해도 일들은 잘되어가고 있었는데

 

When I was living how I wanna on my own
내가 하고 싶은대로 살고 있을때 말이야

 

And I thought I-I-I-I-I-I don't need that much
그리고 나는 그렇게 많은것이 필요치 않다고 생각했는데

 

I guess I-I-I-I-I-I was out of touch
아마도 내가 현실을 간과했나봐

 

I'm fucked up I'm faded
망했어...나는 희미해지고 있어

 

I'm so complicated
나는 너무 복잡한 인간이야

 

 

 

Those things that I said
내가 한말 모두

 

They were so overrated
그것들은 너무 과대평가됐어

 

But I-I-I-I-I-I yeah I meant it
하지만.. 나는 진심이긴 했어

 

Oh yeah I-I-I-I-I-I really fucking meant it
정말, 빌어먹게도 진심이긴 했어

 

Yeah I meant it
정말 진심이긴 했어

 

I gave up three times this week
난 이번주에 세번이나 포기를 했어

 

Went through those feelings
그런 기분이 들더라고

 

Like I wasn't worth nothing
나는 아무 가치도 없는 것이라는 생각이

 

I thought I-I-I-I-I-I can shake this off
나는 그것을 떨쳐낼 수 있을 줄 알았어

 

No I-I-I-I-I-I can't be this soft
아니야 나는 이렇게 약한놈이 아닌데

 

I'm fucked up I'm faded
I'm so complicated
Those things that I said
They were so overrated
But I-I-I-I-I-I yeah I meant it
Oh yeah I-I-I-I-I-I really fucking meant it

Yeah I meant it

 

I'm fucked up I'm faded
I'm so complicated
Those things that I said
They were so overrated
But I-I-I-I-I yeah I meant it
Oh yeah I-I-I-I-I really fucking meant it

 

Yeah I meant it
Yeah I meant it
Yeah I meant it
Yeah I meant it
Yeah I I I really fucking meant it

 

 

 

 

반응형
댓글